Uncategorized
Web-portaalit ja asiakaskohtaiset web-sovellukset

Web-portaalit ja asiakaskohtaiset web-sovellukset

Verkkoportaaleja on erilaisia. Yksi, joka on puhtaasti verkkopohjainen ja tukee vain sähköistä kaupankäyntiä, toinen, joka on puhtaasti verkkopohjainen ja yrityskäyttöön, ja kolmas mobiilisovelluksiin, joissa käyttäjien on ostettava tavaroita. Jokaisella näistä on omat hyvät ja huonot puolensa. Valittavissa olevien vaihtoehtojen välillä ei aina ole suoraviivaista päätöstä, koska jokaisessa niistä on ongelmia, kuten turvallisuus ja yksityisyys.

Jokaisella portaalityypillä on omat etunsa ja haittansa. Jokaisen rakentaminen vaatii tietyn määrän taitoa, mutta jos haluat tehdä sivustostasi tai sovelluksestasi suositumman tai haluat kasvattaa liiketoimintaasi nopeasti, sinun on varmistettava, että sivuston käyttökokemus on riittävän mahtava.

Ymmärtääksemme tätä paremmin meidän pitäisi ensin kuvitella tyypillisen asiakkaan saapuvan verkkosivustolle, joka yrittää tehdä tilauksen verkkosivuillaan, jota käsitellään luonteeltaan verkkokaupan kaltaisena tuotteena, mutta yritysasiakkaille, jotka tarvitsevat lisäpalveluita, kuten PayPalin. maksujen käsittely jne.

Monet digitaaliset toimistot käyttävät verkkoportaaleja ja verkkosovelluksia tapana pitää yhteyttä asiakkaisiinsa. Aikana, jolloin tietoa on yhä enemmän saatavilla verkossa, on tärkeää, että asiakkaan kokemus ja markkinointikampanjat ovat hänelle tärkeitä.

Asiakaskohtaisten verkkosovellustemme tulee olla helppokäyttöisiä, riittävän joustavia erilaisiin tarpeisiin ja oikea-aikaisia vastaamaan alan vaatimuksiin.

Verkkoportaalit ovat yleisin tapa olla vuorovaikutuksessa kanssamme verkossa. Niiden avulla voimme löytää tietoa tuotteista ja palveluista, tehdä tilauksia ja maksaa niistä.

Verkkoportaalit ovat yleinen tapa toimittaa sisältöä asiakkaille. Ne löytyvät miltä tahansa verkkosivustolta missä tahansa muodossa: staattisissa ja dynaamisissa. Ne eivät rajoitu vain verkkoon.

Verkkoportaali on eräänlainen verkkopohjainen sovellus – kokoelma web-sivuja, jotka on koottu yhteen paikkaan sekä käyttäjien että sisällöntuottajien avuksi.

Verkkoportaalit ja asiakaskohtaiset verkkosovellukset ovat yleisin verkkotyyppi. Mutta viime vuosina on ilmaantunut useita uusia yhdelle tai muutamalle asiakkaalle ominaisia. Tässä artikkelissa käsittelemme joitain näistä erityisominaisuuksista.

Olitpa verkkokauppias tai sisällöntuottaja, tavoitteesi tulisi olla menestyvän verkkonäkyvyyden rakentaminen. Sinun on tarjottava asiakkaille hyödyllistä tietoa ja tuotteita. Jos et pysty toteuttamaan tätä, se voi aiheuttaa katastrofin yrityksellesi.

Erilaiset verkkosovellukset ovat tulossa niin yleisiksi, että niitä on lähes mahdotonta erottaa toisistaan ja niistä on tulossa yleinen osa Internetiä.

Kaupallisia botteja käytetään erilaisiin tarkoituksiin avainsanailmausten etsimiseen, tuotetietojen tarkistamiseen ja ostokuittien tulostamiseen. Web-sivustojen suunnittelumaailman mukaan botit voidaan nähdä koneoppimisalgoritmien ja tiedonlouhintatekniikoiden yhdistelmänä, joka soveltaa erilaisia taktiikoita vierailijoita vastaan portaalissa tai sovelluksessa tutkiakseen heidän makujaan ja tarpeitaan. Niitä käytetään sisällön mukauttamiseen, tuotteista meemien luomiseen jne.

Ohjelmistojärjestelmien suuren kehityksen myötä verkosta on tulossa yhä tärkeämpi osa ihmisten elämää. Yritysten on luotava verkkosivusto, joka on relevantti ja houkutteleva asiakkailleen – tämä tarkoittaa, että heidän tulee miettiä, kuinka verkkosivustostaan tulee menestys, ja tietysti se tarkoittaa, että heidän tulee miettiä, minkä tyyppistä sisältöä he haluavat tarjota. heidän sivustollaan.

Verkkoportaalia suunniteltaessa tai verkkosovellusta rakennettaessa on ymmärrettävä, että menestyksen kannalta ei ole vain käyttäjäkokemus, vaan myös sen sisältö. Verkkoportaalin luomisen tai verkkosovelluksen rakentamisen tarkoituksena ei ole vain tarjota käyttäjille helppo tapa saada tarvitsemansa tekemällä kaikki itse, vaan myös auttaa käyttäjiä löytämään ja pääsemään käsiksi juuri heille sopivaan tietoon. Näin ollen yrityksille, joilla on eri kohdeyleisöjä (esim. naiset, seniorit), paras tapa on luoda sivustoilleen näiden kohdeyleisön tarpeiden mukaan erikoistunutta sisältöä.

Olemme nähneet, että verkkoportaalit, kuten Google, Facebook ja Wikipedia, ovat vastuussa brändäyksestä ja mainonnasta.

Yritykset käyttävät myös enemmän verkkosovelluksia. Jotkut niistä, kuten Medium, Buffer tai Vimeo, on mukautettu käyttäjän etujen mukaan. Esimerkiksi kun käyttäjä vierailee Vimeossa, hän haluaa nähdä upeita videoita tai uutisartikkeleita, jotka liittyvät selaamaan sisältöön.

Verkkoportaali on verkkosivusto, joka linkittää muille verkkosivustoille, yleensä samassa verkkotunnuksessa tai aliverkkotunnuksessa. Verkkosovellukset ovat verkkosovelluksia, jotka tarjoavat tietyn tyyppisiä toimintoja Web-sivulla ja jotka ovat ulkopuolisen lähteen (yleensä palveluntarjoajan) toimittamia ja jotka ovat saatavilla eri URL-osoitteessa kuin asiakkaan alkuperäinen sivu, esimerkiksi joidenkin toimintojen osalta.

Jos olet verkkosivuston omistaja tai verkkokehittäjä, olet todennäköisesti törmännyt joihinkin verkkoportaaleihin aiemmin. Nämä portaalit auttavat myymään tuotteitasi tai palveluitasi. Näitä verkkopohjaisia sovelluksia voi käyttää liiketoimintansa ja brändinsä markkinoimiseen eri verkkosivustoilla ympäri maailmaa.

Suurimmalla osalla verkkosisältömarkkinointia toteuttavista yrityksistä on oma verkkoportaali. Vaikka ne eivät ehkä ole yhtä edistyneitä kuin online-matkatoimiston tai luksusautokauppiaan verkkosivustot, ne ovat silti hyödyllisiä heidän yrityksensä hoitamisessa, ja tiedot niistä löytyvät helposti yhdestä paikasta. Joitakin lisäetuja omistetun yrityskeskeisen portaalin käyttämisestä on, että sen avulla asiakkaat voivat etsiä tiettyä tietoa yrityksen ominaisuuksista, tuotteista, palveluista ja niihin liittyvistä uutisista, jotka koskevat kyseistä yritystä.

Käyttötapaus: Asiakaskohtaisia verkkosovelluksia kehitetään todennäköisesti organisaation eri tiimien välisen teknisen yhteistyön avulla, ja ne tarvitsevat johdonmukaisia ohjeita eri osastoilta, joten erilaiset työkalut voivat auttaa luomaan johdonmukaisuutta kaikkien muiden tällaisten luomiseen osallistuvien osastojen välillä.

Verkkoportaalit ovat sitä, mitä asiakkaasi etsivät vieraillessaan sivustollasi. Ne myös auttavat sinua saavuttamaan ne. Joten jokainen verkkoportaali ja verkkosivusto on rakennettava alusta alkaen verkkosovellukseksi eikä vain verkkosivustoksi.

Verkkoportaalit, verkkosovellukset ja palvelinsovellukset ovat tämän artikkelin painopiste. Ne ovat kaikki luonteeltaan erilaisia, niissä kaikissa on joitain hyödyllisiä ominaisuuksia, mutta ne ovat hyvin erilaisia.