Uncategorized
B-to-B eCommerce-ratkaisut

B-to-B eCommerce-ratkaisut

Katsottuani Benoît Mandelbrotin videon ajattelin tätä aihetta ja halusin luoda jännittävän videon. Pienen tutkimuksen jälkeen löysin vihdoin oikean aiheen, mutta ongelmana oli, että se oli liian pitkä.

Internet on muuttanut vähittäiskaupan kasvot. Nyt on kyse tiedoista ja ohjelmistoista, joiden avulla voit hallita asiakkaitasi ja suhteitasi.

Amazonilla, Flipkartilla, eBaylla jne. kaikilla on oma verkkokauppa, jossa on tuotevalikoima, hakutoimintoja ja muita tärkeitä ominaisuuksia, jotka tekevät verkkokaupoista helppoa ja kätevää.

Sähköistä kaupankäyntiä käyttävien ihmisten määrä maailmassa on kuitenkin edelleen melko rajallinen, 2 % verrattuna Yhdysvaltojen markkinaosuuteen (22 %). Mutta kun maailmantalous kasvaa ja yhä useammat maat liittyvät maailman internetväestön joukkoon, on tosiasia, että lähes jokaisella maalla on oma verkkosupermarket vuoteen 2015 mennessä.

B2B-verkkokaupan ratkaisujen on määrä lähteä liikkeelle vuodesta 2013–2014 alkaen, kun B2C-markkinat kehittyvät voimakkaasti. Tämä tuo mukanaan monia myönteisiä muutoksia digitaalisessa liiketoiminnassa, kuten tuotteiden ja palveluiden tarjonnan kustannusten aleneminen, asiakkaiden brändiuskollisuuden lisääminen digitaalisten kanavien kautta ja tulojen lisääminen yrityksille molemmin puolin. Koska digitalisaatio ei ole vielä läheskään valmis, tilaa on vielä.

Tämä osio kertoo tärkeimmistä haasteista ja mahdollisuuksista, joita myyjät kohtaavat nykyään.

B2B-verkkokaupan ratkaisut voidaan jakaa kahteen pääluokkaan – online- ja offline-kanavat. Molemmat vaativat erilaisia ratkaisuja, mutta ne vaihtelevat asiakkaiden ja palvelemiensa asiakkaiden suhteen. Tässä osiossa keskitymme offline-yritysratkaisujen tarjoajiin. Offline-yritykset keskittyvät pääasiassa saamaan asiakkaita itse markkinoilta. Mutta on myös useita muita toimialoja, joita B2B-verkkokaupan ratkaisujen toimittaja voi palvella, esimerkiksi:

Verkkoyrityksillä on oma kanava mainostaa tuotteitaan ja palvelujaan potentiaalisille asiakkaille. Tämä kanava nojaa yleensä perinteisiin mainonnan muotoihin, kuten lehdistötiedotteisiin tai bannerimainoksiin, mutta se sisältää myös uusia muotoja, kuten video- tai äänimainoksia, sekä vielä enemmän niche-muotoja, kuten painetut sanomalehti- tai aikakauslehtimainokset (ks. kuva 5).

B2B-verkkokaupan ratkaisujen avulla liiketoiminnan tulevaisuus on siirrettävissä verkkomarkkinoille. Joten miksi et sinäkin olisi osa sitä? Mutta mistä kannattaisi aloittaa?

On monia tapoja päästä tälle alalle:

B-to-B-verkkokaupan ratkaisujen käsite on saamassa yhä enemmän huomiota nykyään. Asiakkaat vaativat yhä enemmän saumatonta ja reagoivaa ostokokemusta, joka sisältää intuitiivisen alustan, johon pääsee käsiksi tietokoneella, mobiililaitteella ja jopa älykaiuttimilla.

B-to-B-verkkokaupan ratkaisujen markkinat ovat vielä lapsenkengissään, mutta niillä on valtava kasvupotentiaali nykytrendeillä. Avaruuden avaintoimijoita ovat Amazon, Alibaba, Alibaba Cloud ja IBM.

Yritykset alkavat luottaa voimakkaasti digitaalisiin työkaluihin, jotka automatisoivat tehtäviä ja tuottavat tuloksia. Automatisoitujen ratkaisujen tarve kasvaa ja kasvaa edelleen, kun liiketoimintaprosessit monimutkaistuvat ja säädökset lisääntyvät.

B-to-B-ratkaisujen kysyntä on kasvussa. Kuten useimmat muutkin liiketoiminnan tarpeet, myös se kehittyy. Asiakkaat eivät enää halua vain saumattomia verkkokaupparatkaisuja, he haluavat myös täydellisiä B-to-B-integraatioita.

Yritysten väliset sähköisen kaupankäynnin ratkaisut olivat suuri häiriö verkkokauppateollisuudessa, koska ne tulivat Internetin kasvun mukana. Kryptovaluutan käyttöönotto on myös auttanut tekemään tästä alustasta houkuttelevamman yrityksille. Sitä voidaan käyttää jopa offline-tilassa, jossa heidän täytyy ostaa tuotteita tai palveluita, käyttää QR-koodeja ja älypuhelinsovellusta maksamisen helpottamiseksi.

Tällä segmentillä on kuitenkin vielä paljon kasvunvaraa, mikä tarkoittaa, että yrittäjillä, jotka haluavat rakentaa liiketoimintaansa B-to-B-verkkokaupan ratkaisuilla, on edessään erilaisia haasteita ja haasteita.

Verkkokaupan alalla on valtava tarve parempille verkkokaupan ratkaisuille. Kyse ei ole vain sisällön luomisesta verkkosivustoille ja markkinointiin. Mutta sen sijaan sinun on otettava huomioon toiminnot, kuten toimitus, asiakaspalvelu ja tavaranhallinta.

Jos ajattelet sitä, jotta voit luoda verkkosivustollesi hyvää sisältöä, joka houkuttelee asiakkaitasi tai asiakkaitasi, sinun on varmistettava, että tuotteesi ovat varastossa ja saatavilla oikeaan aikaan. Jos näin ei tehdä, he joko ostaisivat jotain muuta kuin tilaamansa tai joutuisivat odottamaan seuraavan tilauksensa saapumista.

Joten jos haluat heidän olevan tyytyväisiä tuotteisiisi, sinun on autettava heitä ymmärtämään, kuinka hienoa ostaa sinulta on varmistamalla, että kaikki tärkeät tiedot esitetään verkkosivustollasi helposti ymmärrettävällä tavalla, jotta asiakkaat voivat helposti saada tiedon näiden tuotteiden ominaisuuksista ja siitä, mitä hyötyä niistä on niille.

B-to-B-ratkaisut ovat ratkaisuja, joita asiakas tai asiakas voi ostaa itse – ilman välittäjiä.

Palvelua, jonka tietokone tarjoaa ihmiselle, kutsutaan sovellukseksi, mutta tietokoneella toimivaa ohjelmistoa tai sen toimintaan saavaa laitteistoa kutsutaan tietokoneiksi. Kun ihmiset ajattelevat tietokoneita, he ajattelevat pöytätietokoneita, kannettavia tietokoneita ja palvelimia. Mutta kun puhumme verkkokaupan palveluista, kuten ostoskärryistä, kassasivuista, maksuyhdyskäytävistä ja kassaskripteistä jne., niitä kutsutaan B2B-yritysratkaisuiksi.

B2B-verkkokaupan ratkaisuissa yritykset tarvitsevat ohjelmistoja, jotka pitävät asiakkaidensa tiedot turvassa ja tarjoavat heille yksilöllistä sisältöä heidän yksilöllisten tarpeidensa, kiinnostuksen kohteidensa jne. mukaan. Tämä voidaan saavuttaa myös verkkokäyttöliittymäjärjestelmien ja mobiilisovellusten avulla.

Otsikon mukaan tämä osio keskittyy yritysratkaisuihin. Mitä tulee b-to-b-verkkokaupparatkaisuihin, niitä käyttävät jälleenmyyjät ja julkaisijat. Nämä digitaaliset avustajat auttavat jälleenmyyjiä kaikenlaisissa vaatimuksissa tuotteiden tunnistamisesta ja esittelytilojen hallinnasta myyntikanavien optimointiin. Tällainen automaatio on erittäin hyödyllinen monissa tapauksissa, koska sen avulla jälleenmyyjät voivat keskittyä tärkeimpään – tuotteidensa myyntiin sen sijaan, että he katsoisivat kunnolla, miten asiat toimivat kulissien takana.